Nemčija

9. 4. 2016

logo-erasmus-plus

Dijaki 3. letnika medijskega tehnika smo 21. 2. 2016 odpotovali na prakso v tujino v Nemčijo, v mesto Leipzig. Tam smo prakso opravljali pri podjetju Vitalis, kjer smo tudi bivali. Na praksi smo izdelovali razne krajše filmčke za promocijo podjetja in naredili svojo spletno stran z raznimi plakati…

Prvi vikend smo odšli na ekskurzijo v Dresden, ki je bil med vojno v celoti porušen. Tam smo si ogledali tudi ogromno palačo ter druge znamenitosti.

Drugi vikend smo odšli v glavno mesto Nemčije Berlin. Tam smo si ogledali parlament, najboljšo trgovino s čokolado v Berlinu. Odšli smo tudi na razstavo športnih avtomobilov in si ogledali Mercedesov razstavni center. Odšli smo tudi do Berlinskega zidu ter uživali v odlični hrani nemških kuhinj. Domov smo se vrnili 12. 3. 2016 in kot smo sami rekli, je bila to ena najlepših izkušenj v našem življenju.

Spodaj si lahko ogledate nekaj njihovih prelepih trenutkov s prakse.

Ekskurzija v Dresden

V soboto, 27. 2. 2016 smo se z vlakom odpravili v glavno mesto zvezne dežele Saške, Dresden. Pot nas je vodila iz Scheuditza do Leipziga, kjer smo prestopili na vlak, ki nas je odpeljal v Dresden.

Ko smo prispeli na glavno postajo v Dresden, nas je pričakala vodička. Ta nas je prijazno sprejela in nam povedala nekaj o Dresdnu v času 2. svetovne vojne. Dresden je bil namreč v vojni povsem uničen. Sprehodili smo se po mestu in si ogledali tamkajšnje znamenitosti. Najbolj nam je bila všeč palača Zwinger, ki nas je očarala s prelepimi vrtovi in spomeniki.

Po končanih ogledih je sledil prosti čas. Odpravili smo se po nakupih. Večina dijakov je nakupovala oblačila in spominke za svoje ljubljene.

Ekskurzija v Berlin

V soboto, 5. marca smo se odpravili na ekskurzijo v Berlin in tam ostali 2 dni. Tja smo se odpravili z vlakom iz Scheuditza v Leipzig, kjer smo prestopili na vlak za Dessau in nadaljevali pot do Berlina, kamor smo prispeli ob 10:30 zjutraj.

1.DAN
Najprej smo si ogledali parlament ter pisarno kanclerke Angele Merkel. Nato smo odšli do Brandenburških vrat, kjer smo izvedeli več o zgodovini Nemčije. Potem smo videli ameriško, rusko, madžarsko in še več ambasad. Ves čas so nas spremljali ostanki Berlinskega zidu. Pri kosih zidu, ki so jih postavili kot znamenitost, smo se tudi slikali z ruskim in nemškim vojakom in izvedeli zgodovino Berlinskega zidu. Potem smo se z vlakom odpravili proti naslednji postaji, ki nas je vodila do velikega nakupovalnega centra Primark, enega izmed najbolj znanih v Evropi. Tam smo zapravili veliko denarja. Na ulici pred Primarkom so bili razni slikarji in glasbeniki. Kasneje smo se z vlakom odpravili proti glavni postaji Promenaden, blizu katere je bil naš hotel.

2.DAN

Po zajtrku smo se odpravili do glavne postaje in šli v center Berlina. Tam smo si najprej ogledali spomenik padlih Judov, zraven pa je stal hrast, ki oznanja mesto, kjer je umrl Hitler. Nato smo odšli do točke, kjer je bil edini možni prehod med Vzhodno in Zahodno Nemčijo. Tam smo se ustavili v eni izmed najbolj znanih trgovin v Berlinu.
Kasneje smo odšli v trgovino s čokolado. Nazadnje smo se z avtobusom odpeljali do ostankov Berlinskega zidu.
Nato smo odšli nazaj do železniške postaje in z vlakom do glavne postaje.
Odhod vlaka v Leipzig je bil ob 14:30.

Ekskurzija nam je bila zelo všeč. Izvedeli smo veliko o zgodovini Berlina. Če bi imeli možnost, bi si ga še enkrat ogledali.

Obisk sejma v Nürembergu

Med praktičnim usposabljanjem v tujini sem obiskala mednarodni sejem v Nürembergu, in sicer IWA 2016, ki je potekal od petka, 4.3.2016 do ponedeljka, 7.3.2016. Na sejem sem se odpravila z obema profesoricama. Potovale smo z avtobusom, vožnja pa je trajala približno 3 ure in pol. Na sejem, kjer sta me profesorici predali očetu in ostalim klubskim prijateljem, smo prispeli okoli 13. ure. Tam sem že isti dan pričela z ogledom sejma. Ker pa je bil sejem zelo velik, sem si v petek samo na hitro ogledala, kje imajo razstavljene določene stvari, tako da sem se v naslednjih dneh lažje znašla. Ogled sejma se je končal okoli 18. ure. Odpravili smo se naravnost v hotel, odložili potovalke ter odšli na večerjo.

Po zajtrku smo se odpravili na sejem ter si ga podrobno ogledovali do 14. ure, nato pa smo si ogledali stadion, na katerem je imel Adolf Hitler govore, ter kongresno dvorano. Sprehodili smo se tudi mimo dvorane Simfonije ter umetnega jezera. Zaradi slabega vremena smo si te znamenitosti bolj hitro ogledali, nato pa smo se odpravili na večerjo v tajsko restavracijo. Z naročanjem iz nemškega menija nismo imeli veliko težav, zgodba z naročanjem iz nemško-tajskega menija pa je bila popolnoma drugačna. Tako da po mučne pol ure preučevanja menija nihče od nas ni več vedel, kaj je naročil. Na srečo smo naročili prav okusne jedi, ki niso bile niti pekoče niti surove. Tajska restavracija je bila dokaj oddaljena od našega hotela in preden smo uspeli prispeti do sob, smo bili vsi lačni. K sreči smo imeli s seboj nekaj slovenske hrane, s tem mislim na sir, suho salamo, kumarice ter nekaj kruha, da nismo odšli lačni v postelje.

V nedeljo smo se tako kot vsak dan odpravili na sejem, na katerem smo bili do 18 ure. Večerjali smo v restavraciji nasproti našega hotela, v kateri smo se zbrali vsi slovenski obiskovalci sejma IWA 2016 ter tako v prijetnem druženju preživeli zadnji večer v Nemčiji.

V ponedeljek, na zadnji dan sejma, smo le-tega preleteli bolj na hitro, saj sem morala že ob 13. uri skupaj s profesorico odšla nazaj v Leipzig, kjer sem naslednji dan nadaljevala s praktičnim usposabljanjem.